Vragen over (LIVE) bieden bij Van Looy - Van Looy

  • Zal het niet te snel gaan?
  • Zal het niet te traag gaan?
  • Moet ik iets installeren?
  • Is dat ook op tablet en gsm, of heb ik computer nodig?
  • Is het wel duidelijk als ik het hoogste bod heb en wat ik gekocht heb?
  • Moet ik dan ook via Internet betalen?
  • Wat als ik vragen heb voor de veiling?
  • Wat als ik vragen heb tijdens de veiling?
  • Zal ik de loten zien tijdens het online bieden?
  • Zal ik de veilingmeester kunnen horen of zien?
  • Ik ben telefoonbieder, verandert Live bieden iets voor mij?
  • Ik stuur mijn biedingen via de site, verandert Live bieden iets voor mij?
  • Ik stuur mijn biedingen via email, verandert Live bieden iets voor mij?
  • Ik stuur mijn biedingen via brief, verandert Live bieden iets voor mij?
  • Ik heb interesse in meerdere loten, maar wil er maar enkele : hoe doe ik dat, en verandert Live bieden iets voor mij?
  • Ik heb interesse in meerdere loten, maar wil maximaal een bepaald bedrag besteden : hoe doe ik dat ,en verandert Live bieden iets voor mij?
  • Ik ben zaalbieder, verandert er iets voor mij?
  • Ik ben zaalbieder en ik neem mijn loten direct mee, verandert er iets voor mij?
  1. Zal het niet te snel gaan?
    We proberen een tempo aan te houden van 120 loten per uur. Om te vermijden dat we te ver afwijken van schema, hebben we een tijdstabel gemaakt waar we ons aan proberen te houden. Ook pauzes worden duidelijk aangegeven.

  2. Zal het niet te traag gaan?
    De ervaring leert dat 120 loten per uur realistisch is, en hoe meer er geboden wordt hoe leuker het is voor iedereen natuurlijk!

  3. Moet ik iets installeren? De veiling draait volledig via uw internet browser. U dient dus geen software te installeren.

  4. Is dat ook op tablet en gsm, of heb ik computer nodig? U kan de veiling ook volgen op uw tablet of uw gsm, een computer is niet nodig.

  5. Is het wel duidelijk op Internet als ik het hoogste bod heb en wat ik gekocht heb? Het systeem voorziet een duidelijke aanduiding op u scherm of u al dan niet de hoogste bieder en koper bent. En de veilingmeester herhaalt uw kopernummer natuurlijk.

  6. Moet ik dan ook via Internet betalen? Betalen doet u nog steeds achteraf, als u van ons de factuur van uw aankopen hebt gekregen en deze hebt kunnen nakijken!

  7. Wat als ik vragen heb voor de veiling? U kan ons vlot bereiken via telefoon 03 232 22 05 of via email info@vlvl.be als u vragen hebt over uw biedingen.

  8. Wat als ik vragen heb tijdens de veiling? Er is iemand permanent beschikbaar op 03 232 22 05 om u te helpen met last minute biedingen, met problemen van het inloggen, met problemen met limieten enz.

  9. Zal ik de loten zien tijdens het online bieden? U zal duidelijk het lotnummer zien van het lot waarop u biedt, en ook de foto. Meer nog, u zal van ongeveer de helft van de loten een afbeelding zien! Daarmee is het voor u duidelijk waarop u aan het bieden bent, en is het meteen ook aangenaam om de veiling te volgen.

  10. Zal ik de veilingmeester kunnen horen of zien? U zal de veilingmeester wel kunnen horen, maar niet kunnen zien.

  11. Ik ben telefoonbieder, verandert er iets voor mij? Er verandert niets voor u als telefoonbieder. Alvast een tip : als u online meevolgt, dan kan u perfect inschatten wanneer de telefoon zal rinkelen. Een hele geruststelling!

  12. Ik stuur mijn biedingen via de site, verandert er iets voor mij? Er verandert voor u helemaal niets. U kan nog altijd uw bod doorsturen, dit zal bevestigd worden via email en wij bieden voor u tijdens de veiling. Maar misschien vind u het leuk om dan achteraf ook de veiling live te volgen?

  13. Ik stuur mijn biedingen via email, verandert er iets voor mij? Er verandert voor u helemaal niets. U kan nog altijd uw bod doorsturen en wij bieden voor u tijdens de veiling. Maar misschien vind u het leuk om dan achteraf ook de veiling live te volgen?

  14. Ik stuur mijn biedingen via brief, verandert er iets voor mij? Er verandert voor u helemaal niets. U kan nog altijd uw bod doorsturen en wij bieden voor u tijdens de veiling. Maar misschien vind u het leuk om dan achteraf ook de veiling live te volgen.? We raden deze manier van bieden niet meer aan : de postdienst is niet betrouwbaar voor biedingen in de laatste week voor de veiling. Wil u zeker zijn dat we uw biedingen hebben ontvangen, belt u ons dan zeker even op (03 232 22 05).

  15. Ik heb interesse in meerdere loten, maar wil er maar enkele? We bieden u of/of biedingen aan. U kan nu kiezen : ofwel stuurt u deze nog altijd door naar ons, en dan verzorgen wij die biedingen voor u. Ofwel logt u zelf in, en kan u tijdens de veiling beslissen op welke loten u nog gaat bieden als het eerste wel of niet hebt aangekocht. Een ongelooflijk gebruiksgemak.

  16. Ik heb interesse in meerdere loten, maar wil maximaal een bepaald bedrag besteden? We bieden deze maximaal budget biedingen aan, dit is heel eenvoudig! U kan kiezen : ofwel stuurt u deze nog altijd door naar ons, en dan verzorgen wij die biedingen voor u. Ofwel logt u zelf in, en kan u tijdens de veiling beslissen op welke loten u nog gaat bieden als het eerste wel of niet hebt aangekocht. U kan het bestede budget eenvoudig volgen op de site zelf. Een ongelooflijk gebruiksgemak.

  17. Ik ben zaalbieder, verandert live bieden iets voor mij? U kan onze veiling niet meer bijwonen. We nodigen u graag uit om uw biedingen dan door te sturen op een andere manier, of om gebruik te maken van de eenvoud en gebruiksgemak van de online biedingen.

  18. Ik was vroeger zaalbieder en ik nam mijn loten direct mee, kan ik nu ook tijdens de veiling loten afhalen? U kan de loten niet meer afhalen gedurende de veiling, daarvoor zijn er vanaf nu aparte afhaaldagen, vanaf de dinsdag na de veiling.

  19. Kan ik mijn login en paswoord hergebruiken van de huidige Van Looy & Van Looy site? Uw login en paswoord van de site Van Looy & Van Looy is niet bruikbaar op het online systeem, u dient zich opnieuw te registreren.